زنان چگونه به نهایت لذت جنسی میرسند

زنان چگونه به نهایت لذت جنسی میرسند

رازهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی


آیا مایلید به قهرمان همسر خود تبدیل شوید؟ پس نگران اندازه آلت تناسلی خود نباشید ، در عوض یادگیری درباره رساندن زنان به اوج لذت جنسی را آغاز کنید.
اغلب موضوع به همان سادگی که به نظر می رسد نیست، بلکه شما می بایست به استادی در پیش نوازی تبدیل شوید؛ همچنین باید در مورد دو نقطه حساس یاد بگیرید که در صورت تحریک شدن منجر به رسیدن خانم به اوج لذت جنسی می شوند و شناختن حالتی در رابطه جنسی که بیشترین اثر را در رساندن وی به اوج لذت جنسی دارد، موضوع ناراحت کننده ای، نیست (نکته: حالت قرار گرفتن مرد در بالا جزو آنها نیست.)

اهمیت پیش نوازش


بله؛ به عنوان یک مرد، هرگاه همسرتان نگاهی از گوشه چشم به شما می اندازد و یا وقتی یکی ازلباس زیرهای مورد علاقه تان را می پوشد، شما برای برقراری رابطه جنسی آماده هستید، اما از طرف دیگر زن به تحریک فیزیکی و احساسی شدید نیاز دارد تا به هیجان آمده، مایعات روان کننده در بدنش ترشح شده و برای رسیدن به اوج لذت جنسی آماده شود. به همین دلیل پیش نوازی، اهمیت بالایی است.


به علاوه، برنحوه نوازش در پیش نوازی تاکید می شود، پیش نوازی نباید به صورت یک کار اجباری یا با عجله انجام شود. در واقع، پیش نوازش می تواند ساعت ها پیش از رابطه آغاز شود و هر دقیقه آن، زن را برای رسیدن به اوج لذت جنسی آماده تر می کند.

در اینجا راهنمایی هایی برای ایجاد احساس رابطه جنسی در هردوی شما آورده شده است:


- از فکرتان استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای زنان تحریک ذهنی به اندازه تحریک احساسی حائز اهمیت است. یک یادداشت عاشقانه، تماسی تحریک کننده از محل کار و دیگر موارد این چنینی می توانند منجر به فکر کردن خانم در مورد رابطه عاشقانه با شما گردند. شمع، گل های تازه، همچنین موسیقی ملایم، اتمسفری عاشقانه و احساسی ایجاد می کنند.


- لطافت. لمس کردن حتی پیش از آغاز شروع رابطه ، میل جنسی را ایجاد می کند. او را بغل کرده، دستش را بگیرید یا به رانهایش دست بزنید. رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان بیشتر زمانی رخ می دهد که مثلاً در حال بوسیدن او هستید و دستانتان بخش های حساستری از بدنش را لمس می کند. (سینه ها نقاطی شهوانی هستند اما تنها نقاط نیستند! نوازش پشت و ران هایش را امتحان کرده یا انگشتان خود را در موهایش فرو کنید.)

- بوسیدن. برای پیش نوازشی عالی بوسیدن خیلی مهم است. کشف نقاطی جدید برای بوسیدن که تحریک کننده است برای همسرتان بسیار جالب است. برای شروع پشت گردن ، یا شانه هایش را ببوسید.

- خوش صحبتی. حین پیش نوازش صحبت کردن با او را فراموش نکنید. زنان تمایل بیشتری برای شنیدن دارند و اعتراف به اینکه همسرتان چه احساس خوبی به شما می دهد، احساس آزادی بیشتر برای لذت بردن و باز بودن به او می دهد.


نقاط تحریک پذیر


دو نقطه در بدن زنان وجود دارند که در اوج گیری لذت زنان مهم اند. در صورتی که مایلید همسرتان به اوج لذت برسد باید یاد بگیرید که این نقاط بدن وی را تحریک کنید.
- کلیتوریس. این بخش کوچک دارای تراکم شدیدی از پایانه های عصبی است که در بخش بیرونی و بالایی واژن قرار دارد. کلیتوریس به وسیله تکه کوچکی از پوست به نام "کلاهک کلیتوریس " پوشانده شده است که از تحریک دائمی آن جلوگیری می کند، بنابراین می توانید با لیس زدن یا لمس کردن، کلیتوریس را نوازش کنید. پس از تحریک شدن، کلاهک کلیتوریس به عقب رفته و کلیتوریس اندکی بلند می شود.


- نقطه “G”. این نقطه تحریک کننده داخل واژن قرار گرفته است. دسته ای ازپایانه های عصبی در محدوده ای حدود پنج سانتی متر بالاتر از استخوان زهاری برروی دیواره داخلی و بالایی واژن قرار دارد. برای یافتن نقطه G، به آرامی انگشت خود را به داخل واژن فروبرده، سپس انگشت خود را به صورت حرکت " بیا نزدیکتر" خم کنید. بدانید که برخی زنان دوست دارند نقطهG آنها به طور مستقیم نوازش شود، درحالیکه دیگران فشار کمتری در این نقطه را ترجیح می دهند. تکنیک های مختلف را امتحان کرده و از همسر خود بپرسید که کدام روش را بیشتر دوست دارد.

وضعیت برقراری رابطه جنسی


پس از توضیح موارد فوق، حدس خواهید زد که بهترین وضعیت برقراری رابطه جنسی، حالتی است که بیشترین تحریک کنندگی در کلیتوریس و نقطه G (یا هردو) را فراهم آورد.این وضعیت ها شامل موارد زیر می باشند:
- زن در بالا. این وضعیت با توجه به زاویه آلت تناسلی مردانه، تحریک کنندگی مناسب نقطه G را فراهم می آورد. همچنین زن می تواند به نحوی بدن خود را حرکت دهد که کلیتوریس وی نیز تحریک شود.

- دخول از عقب.منظور رابطه مقعدی نمیباشد بلکه دخول واژینال از عقب میباشد این وضعیت برای تحریک کلیتوریس مناسب نیست، اما دخولی عالی بوده و تحریک بسیار خوب در نقطه G را ایجاد می کند. هرکدام از زوجین می توانند حین رابطه، کلیتوریس را مالش دهند.
- نشسته. اجازه دهید زن در آغوشتان بنشیند، در این حالت دخول عمیق و تحریک مناسب کلیتوریس رخ می دهد. این حالت صمیمیت عالی را نیز ایجاد می کند.
توجه داشته باشید که وضعیت مرد در بالا در لیست نیامده است؟ زمانی که مرد در بالا قرار دارد، تحریک کلیتوریس سخت است ، مگر اینکه آلت تناسلی را کاملاً به داخل فرو کند. در این حالت، زاویه دخول نیز برای تحریک نقطه G مناسب نیست. این موارد را به ذهن بسپارید و نترسید که در مورد نتیجه از خانم خود سئوال کنید! رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان ،به اندکی سعی و خطا نیاز دارد، اما فراموش نکنید که حین تلاش از آن لذت ببرید.

منبع : مجله پزشکی مادر

اوج لذت جنسی چیست

تفاوت اوج لذت جنسی در مردان و زنان

تحریک کننده جنسی زنان

آموزش ارگاسم در زنان

این مطلب در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
451992





نظر شما در مورد مطلب زنان چگونه به نهایت لذت جنسی میرسند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




دلایل ازدواج پسرها، چرا مردان ازدواج می کنند؟
دلایل ازدواج پسرها، چرا مردان ازدواج می کنند؟

رابطه عاطفی اسیدی رابطه دختران امروز
رابطه عاطفی اسیدی رابطه دختران امروز

مراقب سفره هفت سین و انتقال کرونا باشید
مراقب سفره هفت سین و انتقال کرونا باشید

داروهایی که باعث ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ مردان می شود
داروهایی که باعث ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ مردان می شود

من نمیتوانم از حق خودم دفاع کنم
من نمیتوانم از حق خودم دفاع کنم

با اعتیاد شوهرم چه کنم
با اعتیاد شوهرم چه کنم










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

6480

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266284243

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام