مهارتهای مردانه برای ارگاسم زنان

مهارتهای مردانه برای ارگاسم زنان

Men's Skills for Female Orgasm

نقش مردان در ارگاسم زنان،مردان برای ارگاسم زنان چکار کنند،بسیاری از مردان متمایلند با تجربه بهترین روش ممکن بیشترین لذت از رابطه جنسی را برای همسرشان فراهم آورند. در این یادداشت به برخی از روشهای تحریک زن اشاره می نمائیم.

به تعویق انداختن ارگاسم زن

زمانی که یک زن به ارگاسم نزدیک می شود مرد می تواند با ادامه تحریک، او را بیشتر هل داده و به هدف نزدیک تر سازد. راز ارائه لذت بیشتر به زن این است که او را به ارگاسم نزدیک و نزدیک تر ساخته ،سپس عقب نشینی کرد؛ به عبارت دیگر، برای ایجاد بیشترین لذت در زن، مرد می تواند او را تا نزدیکی های ارگاسم پیش ببرد سپس به آرامی تحریک را کم و کمتر کرده و اجازه دهد که انرژی زن فروکش کند سپس در حد بالاتری مجددا به سمت هدف حرکت کرده و شروع به تحریک نماید و بعد دوباره اجازه دهد انرژی فروکش کند.

پیش از تجربه ارگاسم کامل توسط زن، اگر مرد بتواند همسرش را 2 تا 3 بار تا نزدیکی های ارگاسم پیش ببرد (ولی به ارگاسم نرسد)، خوشایندی لذت رابطه دو صد چندان شده و برای زن بسیار ارضاء کننده تر خواهد بود.

در هر بار نزدیکی به ارگاسم، تمایل و اشتیاق زن نسبت به رابطه افزایش یافته و بدنش نیز کاملا آماده برای ارگاسم می شود. گسترس و طولانی کردن معاشقه و پیش نوازی نه تنها منجر به تجربه ارگاسم بهتری در زن می شود بلکه به همان اندازه نیز ارگاسم مرد را شدت خواهد داد.

سعی کنید با آهنگ تنفس همسرتان پیش بروید، همچنان که او بیشتر برانگیخته می شود و بیقراریش افزایش می یابد، می توانید از سرعت حرکت دستانتان بکاهید. افزایش و کاهش سرعت داشته باشید، اما هرگز برای حرکت به سمت دیگری عجله نکنید

در ابتدای امر، بهتر است مرد تمامی انرژی اش را معطوف به ارگاسم خود کند، زمانی که او توقف کرده و بر روی همسر متمرکز می شود، انرژی از تنش باز می ایستد، بعد از این مرحله (مرد در این زمان منتظر است)، هنگامی که این انرژی به سمت ارگاسم مرد بازگشت می کند، لذت بسیار بیشتر و خوشایندتر خواهد بود . در این روش، همیاری زن بسیار حائز اهمیت است زن باید به همسرش نشان دهد که در نزدیکی ارگاسم است بنابراین برای اطلاع رسانی لازم است از عباراتی چون " متوقف کن، من ارگاسم خواهم شد"، " من در حالت ارضاء هستم"، و... و یا علائمی چون حرکت دست و پا، اشارات چهره ای و.. استفاده نماید.

هر زمان که مرد این علائم را دریافت می کند، می تواند تصمیم بگیرید که آیا به تحریک همسرش ادامه داده و او را به ارگاسم برساند و یا این که تحریک مستقیم را برای چند ثانیه تا چند دقیقه ای کاهش داده و مجددا برای ارائه تحریک وارد عمل شود. توقف مرد به این معنا نیست که او همه چیز را متوقف کند بلکه او می تواند با لمس کردن تمامی نواحی بدن (تحریک شهوانی بدون آن که مستقیما تحریک و لمس نواحی حساس جنسی بین پاها باشد ) به تحریک همسرش ادامه دهد. به این ترتیب، زن نیز این فرصت را پیدا می کند که انرژی جنسی اش را پیش از دریافت تحریکات شدیدتر بعدی همسرش، کمی تخلیه و فروکش کند.

بدن همسرتان را لمس کنید

برای لمس کردن اندام تناسلی زن، خود را به یک شیوه خاص محدود نکنید بلکه از روشهای متفاوتی استفاده کنید. مثلا، برای تحریک و لمس بدن همسرتان از یک انگشت استفاده نکنید بهتر است انگشتان دیگرتان را نیز امتحان کنید و یا در عین عمل لمس با یک انگشت، گاهی آن را عوض کرده و با انگشتی دیگر مراحل لمس بدنی را ادامه دهید؛ حتی می توانید از دو انگشت و یا سه انگشت بطور همزمان استفاده نمائید و یا با کمک تمامی کف دستتان، با حرکتی بسیار آرام و ملایم ولی جدی و هدفمند، از سمت بالا به سمت پائین حرکت کنید.

گاهی اوقات تجربه این روش آرامش بخش نیز مفید است، شما می توانید از همسرتان بخواهید روی یک بالش دراز بکشد ، سپس دستانتان را از قسمت بالا به سمت پائین حرکت دهید، اختصاص لااقل 15 دقیقه برای این کار کافی است. فقط خاطرتان باشد در این مدت به هیچ سمت دیگری حرکت نکنید . سعی کنید با آهنگ تنفس همسرتان پیش بروید، همچنان که او بیشتر برانگیخته می شود و بیقراریش افزایش می یابد، می توانید از سرعت حرکت دستانتان بکاهید. افزایش و کاهش سرعت داشته باشید، اما هرگز برای حرکت به سمت دیگری عجله نکنید.

یادتان باشد بدون داشتن آهنگ منظم نیز، می توانید در حرکات و اعمالتان تنوع ایجاد کنید، بی تردید این حالت برای همسرتان بسیار تحریک کننده و لذت بخش تر خواهد بود.

با حرکات و فعالیت های دستانتان بازی کنید و اشکال متفاوت و متنوعی از آنها را بکار گیرید در همان حالی که از حرکات مختلف استفاده می کنید، لازم است به پاسخ ها و واکنش های همسرتان نیز توجه نمائید تا بدانید در آن لحظه چه کاری بیشترین و بهترین تاثیر را دارد، تا در نتیجه، آن را بیشتر تکرار کنید. تثبیت در انجام یک عمل یا حرکت، درست زمانی که زن برانگیخته است می تواند او را برای رسیدن به سطح بالاتری از لذت آماده کند.

چوچوله را تحریک کنید

چوچوله یا خروسه بسیار کوچک بوده و در انتهای بالایی لب های فرج قرار دارد. غالبا مردان به اهمیت تحریک خروسه در زنان آگاه نیستند؛ مردان بیش از تحریک قسمت بالا (چوچوله یا خروسه) به تحریک قسمت های پائین اندام تناسلی زن می پردازند. زمانی که زن برانگیخته می شود ، مرد می تواند با فشاردادن یا لمس لحظه ای خروسه توسط دو انگشتش ، باعث تشدید تحریک در زن شده و او را به ارگاسم بیشتر نزدیکتر سازد. تحریک این بخش از بدن زن، باید آرام و محتاطانه انجام شود، مرد باید به گونه ای عمل کند که گویی با یک پر این ناحیه را لمس و تحریک می کند. لمس خیلی زود و یا با فشار خیلی زیاد این ناحیه باعث می شود زن نتواند ارگاسم را تجربه کند هر چند که او برای وضعیت ارگاسم آماده و سرحال است. فشار غیر متعارف و بسیار چوچوله، منجر به خاموشی موقت احساسات و هیجانات زن می شود. در همین راستا، همکاری زن با مرد نیز حائز اهمیت است، زن باید در مواقعی که همسرش این کار شدیدتر از حد معمول انجام می دهد، او را از این مورد آگاه سازد

منبع : سایت تبیان

 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

چرا برخی زنان از دخول لذت نمی برند

رابطه جنسی بدون دخولی

علت دیر ارضا شدن زنان

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
24107





نظر شما در مورد مطلب مهارتهای مردانه برای ارگاسم زنان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




سرد شدن در دوران نامزدی
سرد شدن در دوران نامزدی

نقش جذابیت طرفین در دوام ازدواج
نقش جذابیت طرفین در دوام ازدواج

گرم مزاجها چه بخورند و چه نخورند
گرم مزاجها چه بخورند و چه نخورند

علت سرگیجه در دوران قاعدگی
علت سرگیجه در دوران قاعدگی

مصرف شیشه باعث توهم خیانت همسر میشود
مصرف شیشه باعث توهم خیانت همسر میشود

بررسی عوامل موثر در فرار دختران از خانه
بررسی عوامل موثر در فرار دختران از خانه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

27211

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266463149

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام